Przygotowaliśmy różne rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb, oczekiwań i celów biznesowych
Bo trudno jest im się przyznać, że prowadzą firmę wyłącznie dla pieniędzy czy z innych pobudek, o których nie wypada głośno mówić.
Jak określić misję, wizję, wartości, zrobić analizę strategiczną, a jeszcze ogłosić to światu, skoro jedną motywacją jest stan posiadania. I tu pojawia się ironia, szyderstwo, lekceważenie i pewnie inne mechanizmy obronne, że po co mi wizja, ja wiem, przecież to jest oczywiste, to są tylko książkowe przykłady, nasza firma jest inna, za mała, za duża, nasza firma jest specyficzna, bo... itd.
Pozwól, że zdradzę Ci tu pewną tajemnicę - nie ma nic złego w tej motywacji - przecież wszyscy wykonujemy pracę zarobkową czy to na etacie, czy prowadząc firmę.
Jednak stan posiadania, majątek jest pochodną tego, za co płacą klienci.
Klienci nie płacą za to, żebyś była czy był bogaty - klienci płacą za wartość, jaką wnosisz w ich życie. Z jakiegoś powodu kupują u Ciebie, albo nie kupują i idą do konkurencji.
1. Analiza strategiczna jest wartością dla Ciebie i Twojej firmy, abyś wiedział i rozumiał gdzie jesteś.
2. Misja, wizja, wartości dla klientów, partnerów, pracowników, współpracowników i oczywiście dla Ciebie, abyście wiedzieli w którym kierunku idziecie.
3. Cele, mierniki i zadania pozwalają Ci realizować i monitować dostarczanie wartości dla klientów, czyli odpowiadają na pytanie gdzie konkretnie idziecie i kiedy tam dojdziecie
. Analiza strategiczna jest też kluczowa w wyznaczaniu celów, aby nie odpłynąć w nierealne do realizacji cele.
I to wszystko - nie ma co demonizować.
Pobierz ebook i sprawdź czy masz zaadresowane wszystkie elementy strategii.
Odbierz śmiało, za chwilę tu wrócisz
Jeśli nie masz bardzo palących pożarów, ambitnych wyzwań, zaciekawił Cię temat i chcesz pogłębić zagadnienie optymalizacji procesów
WchodzęJuż wiesz, że Twoja firma może działać lepiej i masz wyznaczone cele. Chcesz jednak wprowadzać zmiany samodzielnie, chcesz mieć kontrolę nad przebiegiem procesu, tylko czasem brakuje Ci tylko struktury i sprawdzonych narzędzi, które poprowadzą Cię krok po kroku
wchodzęMasz jasno określony cel i wiesz, co chcesz osiągnąć w swojej firmie. Nie chcesz tracić czasu na eksperymenty i poszukiwania – potrzebujesz kogoś, kto szybko i skutecznie pomoże Ci wdrożyć zmiany. Zależy Ci na konkretnych, mierzalnych efektach.
WchodzęOpracowaliśmy praktyczne, nieilustrowane poradniki z ćwiczeniami. Ich celem jest zwrócenie Twojej uwagi na te elementy procesów, w szczególności związanych z liczeniem i analizą, abyś mógł je zastosować w praktyce i w możliwie najkrótszym czasie obserwować pozytywne zmiany w swoim biznesie. Próbkę ebooka opisującą STRATEGIĘ z pewnością już widziałeś. Jeśli chcesz więcej, kliknij poniżej, aby przejść do zakupu.
Zabierzmy Cię w podróż balonem - najpierw wzniesiesz się, aby zobaczyć sześć różnych, acz ściśle powiązanych krain, perspektyw, które dadzą Ci niezapomniany obraz Twojej firmy, aby później obniżając się dostrzec szczegóły, których do tej pory nigdy nie widziałeś lub nie widziałaś.
Sześć biznesowych krain, sześć perspektyw, które na zawsze zmienią Twoje postrzeganie porządku w firmie.
którego celem jest wsparcie przedsiębiorców w procesie realizacji celów strategicznych
Chcemy dowiedzieć się gdzie jesteś, gdzie chcesz być, w jakim czasie i na jakich warunkach
Przeprowadzenie diagnozy i identyfikacja problemów lub wyzwań
Diagnoza polegająca na przeglądzie dokumentów oraz przeprowadzeniu rozmów z pracownikami organizacji dotycząca wyzwań i problemów do rozwiązania. Rozmowa w formie warsztatu podczas którego identyfikujemy wyzwania i problemy oraz sugerujemy pierwsze rozwiązania do wdrożenia.
Rezultatem diagnozy jest lista z podsumowaniem wyzwań i problemów oraz wskazane są pierwsze rekomendacje do wdrożenia.
Przygotowanie planu rozwoju i wskazanie rekomendacji do wdrożenia
Po zdefiniowaniu obszarów wsparcia określenie wizję do której chcemy zmierzać w perspektywie współpracy. Doprecyzowujemy cele oraz kluczowe wskaźniki, które powiedzą nam czy osiągnęliśmy zakładane rezultaty.
Kluczowe na tym etapie jest określenie CO mamy zrealizować w krótkiej i długiej perspektywie współpracy.
Następnie wskazanie KTO ma zrealizować poszczególne zadania. Określenie osób, które wezmą udział w realizacji projektu doradczego, wraz z przedstawienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności.
Określenie KIEDY i ZA ILE będą realizowane poszczególne zadania. Przygotowanie harmonogramu realizacji współpracy. Przygotowanie budżetu potrzebnego do realizacji przedsięwzięcia. Przygotowanie instrukcji dokumentowania przedsięwzięcia.
Ustalenie zasad komunikacji w tym: częstotliwości spotkań, przesyłania informacji oraz raportów. Wskazanie osób odpowiedzialnych za realizację projektu. Określenie adresów e-mail oraz numerów telefonów.
Na tym etapie warto również wskazać szanse i zagrożenia dla realizacji projektu tak by minimalizować ryzyko niepowodzenia i skuteczniej tym ryzykiem zarządzać.
Rezultatem tego etapu jest precyzyjnie zdefiniowany plan rozwoju z ustalonymi kluczowymi rekomendacjami do wdrożenia, osobami odpowiedzialnymi za poszczególne elementy planu oraz harmonogram i kosztorys prowadzonych działań.
Wdrożenie rekomendacji
Projektowanie eksperymentów
Opisywanie procesów
Prowadzenie konsultacji, szkoleń, warsztatów, mentoringu, coachingu i wykonywaniu usług.
Przeprowadzenie konsultacji
Przeprowadzenie warsztatów
Rezultatem tego etapu jest wprowadzenie zmian w sposobie funkcjonowania organizacji. Ponadto, uruchomienie w zespole kultury rozwiązania problemów, ciągłego doskonalenia i wdrażania innowacji oraz skutecznego osiągania ambitnych celów.
Ponad to:
- Monitorowanie i korygowanie działań
- Przygotowanie procesu wprowadzania zmian w realizacji.
- Przygotowanie procedury kontrolowania postępów/wskaźników/osiągania celów.
- Konfrontowanie osiągniętych rezultatów ze stworzonym raportem z rekomendacjami.
- Ewentualna zmiana procedur, procesów w celu zoptymalizowania skuteczności realizacji.
Raz dziennie, raz w tygodniu, raz w miesiącu, raz na kwartał, raz na pół roku
Przeprowadzenie ewaluacji prowadzonych działań
Przeprowadzenie ewaluacji po zakończeniu współpracy
Podsumowanie i zakończenie realizacji wdrożenia
Raport z realizacji współpracy
Stworzenie dokumentacji zawierającej doświadczenia ze współpracy
Naszym nadrzędnym celem jest osiągnąć stabilne, powtarzalne rezultaty w możliwie najkrótszym czasie
dlatego bierzemy na warsztat sześć kluczowych obszarów