Na dobry początek odbierz e-book

abyś lepiej rozumiał dokąd idziesz i kiedy chcesz tam dojść

Chcę odebrać ebook

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.

Odbierz śmiało, za chwilę tu wrócisz

Dla poszukiwaczy inspiracji 

01

  • Jeśli interesuje Cię temat optymalizacji procesów, wskaźników efektywności w różnych obszarach, takich jak strategia, marketing, sprzedaż, produkty i usługi, projekty czy rynek i chcesz zrozumieć, o co w tym wszystkim chodzi.
  • Fascynuje Cię, jak inne firmy radzą sobie z poprawą wyników i usprawnianiem procesów. Analizujesz, zastanawiasz się i chcesz dowiedzieć się więcej o potencjale optymalizacji w Twojej firmie.
  • Zastanawiasz się czy optymalizacja procesów może przynieść realne korzyści w mojej firmie? Jakie wskaźniki biznesowe warto analizować w poszczególnych obszarach.
  • Interesujesz się, jak usprawnić funkcjonowanie różnych obszarów biznesu, ale traktujesz to na razie jako odkrywanie możliwości.
  • Patrzysz na swoją firmę i zastanawiasz się, czy i jak można coś poprawić w marketingu, sprzedaży, obsłudze klienta, na produkcji, w logistyce

Strefa e-book

Opracowaliśmy praktyczne, nieilustrowane poradniki z ćwiczeniami. Ich celem jest zwrócenie Twojej uwagi na te elementy procesów, w szczególności związanych z liczeniem i analizą, abyś mógł je zastosować w praktyce i w możliwie najkrótszym czasie obserwować pozytywne zmiany w swoim biznesie. Próbkę ebooka opisującą STRATEGIĘ z pewnością już widziałeś. Jeśli chcesz więcej, kliknij poniżej, aby przejść do zakupu.  

STRATEGIA

Pobierz ebook za darmo

0 zł
Berio - Ebook Marketing

MARKETING

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Kup za 47 zł

SPRZEDAŻ

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

47 zł

FINANSE

Co, kiedy i jak liczyć oraz przepływy finansowe

47 zł

PRODUKTY

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

47 zł

RYNEK

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

47 zł

Szkolenie online

Nowa Strategia Biznesowa

Zabierzmy Cię w podróż balonem - najpierw wzniesiesz się, aby zobaczyć sześć różnych, acz ściśle powiązanych krain, perspektyw, które dadzą Ci niezapomniany obraz Twojej firmy, aby później obniżając się dostrzec szczegóły, których do tej pory nigdy nie widziałeś lub nie widziałaś. 
Sześć biznesowych krain, sześć perspektyw, które na zawsze zmienią Twoje postrzeganie porządku w firmie.

  1. Perspektywa kultury organizacyjnej
    Koncentrujemy się na budowaniu wspólnych wartości, postaw i ​zaangażowania zespołu  wspierającego realizację strategii firmy oraz tworzeniu środowiska sprzyjającego efektywności i innowacyjności.

  2. Perspektywa finansowa
    Skupiamy się na mierzeniu wyników finansowych jako kluczowego wskaźnika sukcesu strategii, obejmując takie aspekty jak wzrost przychodów, rentowność i optymalizacja kosztów.

  3. Perspektywa klientów
    Koncentrujemy się na zrozumieniu potrzeb i oczekiwań klientów oraz budowaniu wartości, która przyciąga, satysfakcjonuje i lojalizuje klientów, wspierając realizację celów strategicznych firmy.

  4. Perspektywa produktów i usług
    Skupiamy się na dostarczaniu wysokiej jakości, innowacyjnych i dopasowanych do potrzeb klientów rozwiązań, które wspierają realizację strategii i budują przewagę konkurencyjną firmy.

  5. Perspektywa projektów i procesów
    Koncentrujemy się na doskonaleniu wewnętrznych działań, optymalizacji kluczowych procesów oraz skutecznym zarządzaniu projektami, aby wspierać realizację strategii i zwiększać efektywność firmy.

  6. Perspektywa wiedzy i rozwoju
    Wskazujemy na znaczenie ciągłego doskonalenia kompetencji pracowników, rozwijania innowacyjności oraz budowania infrastruktury wspierającej naukę i adaptację, aby skutecznie realizować strategię firmy.
Berio - szkolenie online - Nowa Strategia Biznesowa okładka kursu
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej
wchodzę

Opracowaliśmy projekt doradczy

którego celem jest wsparcie przedsiębiorców w procesie realizacji celów strategicznych

Jak wygląda nasz proces doradztwa?

1. ​Analiza, diagnoza

Chcemy dowiedzieć się gdzie jesteś, gdzie chcesz być, w jakim czasie i na jakich warunkach

Przeprowadzenie diagnozy i identyfikacja problemów lub wyzwań
Diagnoza polegająca na przeglądzie dokumentów oraz przeprowadzeniu rozmów z pracownikami organizacji dotycząca wyzwań i problemów do rozwiązania. Rozmowa w formie warsztatu podczas którego identyfikujemy wyzwania i problemy oraz sugerujemy pierwsze rozwiązania do wdrożenia.

Rezultatem diagnozy jest lista z podsumowaniem wyzwań i problemów oraz wskazane są pierwsze rekomendacje do wdrożenia.

Przygotowanie planu rozwoju i wskazanie rekomendacji do wdrożenia

Po zdefiniowaniu obszarów wsparcia określenie wizję do której chcemy zmierzać w perspektywie współpracy. Doprecyzowujemy cele oraz kluczowe wskaźniki, które powiedzą nam czy osiągnęliśmy zakładane rezultaty.

Kluczowe na tym etapie jest określenie CO mamy zrealizować w krótkiej i długiej perspektywie współpracy.

Następnie wskazanie KTO ma zrealizować poszczególne zadania. Określenie osób, które wezmą udział w realizacji projektu doradczego, wraz z przedstawienie zakresu obowiązków i odpowiedzialności.

Określenie KIEDY i ZA ILE będą realizowane poszczególne zadania. Przygotowanie harmonogramu realizacji współpracy. Przygotowanie budżetu potrzebnego do realizacji przedsięwzięcia. Przygotowanie instrukcji dokumentowania przedsięwzięcia.

Ustalenie zasad komunikacji w tym: częstotliwości spotkań, przesyłania informacji oraz raportów. Wskazanie osób odpowiedzialnych za realizację projektu. Określenie adresów e-mail oraz numerów telefonów.

Na tym etapie warto również wskazać szanse i zagrożenia dla realizacji projektu tak by minimalizować ryzyko niepowodzenia i skuteczniej tym ryzykiem zarządzać.

Rezultatem tego etapu jest precyzyjnie zdefiniowany plan rozwoju z ustalonymi kluczowymi rekomendacjami do wdrożenia, osobami odpowiedzialnymi za poszczególne elementy planu oraz harmonogram i kosztorys prowadzonych działań.

Wdrożenie rekomendacji
Projektowanie eksperymentów
Opisywanie procesów
Prowadzenie konsultacji, szkoleń, warsztatów, mentoringu, coachingu i wykonywaniu usług.
Przeprowadzenie konsultacji
Przeprowadzenie warsztatów

Rezultatem tego etapu jest wprowadzenie zmian w sposobie funkcjonowania organizacji. Ponadto, uruchomienie w zespole kultury rozwiązania problemów, ciągłego doskonalenia i wdrażania innowacji oraz skutecznego osiągania ambitnych celów.


Ponad to: 
- Monitorowanie i korygowanie działań
- Przygotowanie procesu wprowadzania zmian w realizacji.
- Przygotowanie procedury kontrolowania postępów/wskaźników/osiągania celów.
- Konfrontowanie osiągniętych rezultatów ze stworzonym raportem z rekomendacjami.
- Ewentualna zmiana procedur, procesów w celu zoptymalizowania skuteczności realizacji.
Raz dziennie, raz w tygodniu, raz w miesiącu, raz na kwartał, raz na pół roku

Przeprowadzenie ewaluacji prowadzonych działań
Przeprowadzenie ewaluacji po zakończeniu współpracy
Podsumowanie i zakończenie realizacji wdrożenia
Raport z realizacji współpracy
Stworzenie dokumentacji zawierającej doświadczenia ze współpracy 

Kliknij w link poniżej, aby wysłać zgłoszenie
Konsultacja

Kluczowe obszary działania

Naszym nadrzędnym celem jest osiągnąć stabilne, powtarzalne rezultaty w możliwie najkrótszym czasie
dlatego bierzemy na warsztat sześć kluczowych obszarów

Kliknij w link poniżej, aby wysłać zgłoszenie
Konsultacja